Tuesday, 12 October 2010

Mungkar Di Bumi MERDEKA


Video yang dihasilkan sempena Ops Sayangi Remaja - Jerat V-Day (14 Feb 2010). Video pertama hasil kerjasama KOSUKE dan UNGGAS.

Video ini dihasilkan tanpa perancangan skrip, kandungan dalam video ini dipilih secara rawak dan disusun atur secara spontan.

Fokus utama video ini lebih kepada mengajak masyarakat berubah untuk berani menegur kemaksiatan.

Saya memohon maaf atas beberapa paparan yang agak Kontroversi dalam video ini. Kami bukan bertujuan memalukan sesiapa, cuma untuk memberikan contoh supaya dapat dijadikan ikhtibar kepada orang lain.

Kami juga sudah cuba menapis (blur/censor) wajah2 mereka yang dirakam secara sengaja utk dimuatkan dalam video ini. Tapi sebab proses censor mengambil masa yang agak lama dan agak rumit, jadi sekiranya ada bahagian2 yang tidak kemas tapisannya, harap dimaafkan kekurangan kami.

[[ Video ini telah dipotong beberapa babak bagi membolehkan ianya diupload sepenuhnya di Facebook, sesiapa yang berminat mendapatkan full version boleh request di sini atau email : welantang [at] gmail.com ]]

Kami amat mengalu-alukan komen/teguran/nasihat dalam memperbaiki mutu persembahan video2 kami supaya video2 kami yang akan datang, insyaAllah lebih berkesan dihati masyarakat. Terima kasih.

(Sila sebarkan sekiranya anda rasakan kandungan video ini bermanfaat)

Sumber : Komuniti Suara Kehidupan - KOSUKE

ASH Sinar Video On FB : Mungkar Di Bumi MERDEKA!!!

0 Nasihat Sahabat:

Selamat Datang Ke:

Photobucket

Komen D'SinarWorld

About Me

My photo
Assalamualaikum...Aku bukanlah insan sempurna.. Aku hanya insan biasa yang tak sepi dari melakukan kesilapan dan ingin mencari sebuah kehidupan yang sempurna berlandaskan syariat Islam.. Moga Allah akan sentiasa mengampunkan segala kesilapan dan kealpaan ku...

Pautan D'SinarWorld

PROWIR Masjid Al barakah PEMUDA

  ©Template by Dicas Blogger.