Monday, 13 July 2009

Cinta Pantai Merdeka By Pak Long

Bismillahirahmanirrahim...
Assalamualaikum…

Salam Semua.. Ni ada lagi satu lagu Nyanyian Pak Long..
Lagu ni telah di popularkan oleh Tropika & Jinbara..
Sebenarnya sebelum lagu ni dinyanyikan oleh Tropika, Pak Long & The Gang telah lama dok nyanyi lagu ni....



Selamat Mendengar....

Pak Long - Cinta Pantai Merdeka




Lirik Cinta Pantai Merdeka

Telah bertahun lama
Tenggelam arus masa
Didalam ingatanku
Masih segar terasa

Kekadang aku sama
Mengatur bunga cinta
Keadaan memaksa
Kita terpisah jua

Andainya aku berdaya
Kan kucoretkan untukmu
Sebagai kenangan kita
Kan ku buktikan untukmu

Akan aku buktikan
Kan kuukir namamu
Di awan Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai

Jauh pandangan permai
Disitu Tanjung Dawai
Terkenang peristiwa
Cinta kita terurai
Oh indahnya… peristiwa…
Cinta kita di Pantai Merdeka…
Oh… oh…

Masih ingatkah oh kekasih
Biarpun kini kau di mana
Namun dengarlah lagu ini
Cinta kita di Pantai Merdeka

Sekadar Untuk Mendengar Sahaja... :-)
Belilah yang Ori. Bantulah Industri Muzik Kita..

0 Nasihat Sahabat:

Selamat Datang Ke:

Photobucket

Komen D'SinarWorld

About Me

My photo
Assalamualaikum...Aku bukanlah insan sempurna.. Aku hanya insan biasa yang tak sepi dari melakukan kesilapan dan ingin mencari sebuah kehidupan yang sempurna berlandaskan syariat Islam.. Moga Allah akan sentiasa mengampunkan segala kesilapan dan kealpaan ku...

Pautan D'SinarWorld

PROWIR Masjid Al barakah PEMUDA

  ©Template by Dicas Blogger.